Update oktober 2024

Na de laatste update in 2022, is er heel wat gebeurd aan de banen.
De Bredabaan is inmiddels voorzien van nieuwe wisselmotoren, waarbij ook de aansturing grondig aangepast moest worden. Terwijl de een met deze wijzigingen bezig was, is een ander begonnen om de scenery aan te passen. Zo zijn alle gewijzigde treinroutes nu ook voorzien van bedding, zijn de oevers van de Mark voorzien van het nodige groen en rietkragen. De draaibrug over de Mark kan nu ook echt open en dicht, zodat er ook een “echte” boot kan varen.
De grote N-baan, bestaande uit 7 bakken, is nu geheel voorzien van rail, de aansluitingen in de bakken zijn ook gereed, als ook de schakelbak (bak8). Momenteel wordt er druk gewerkt aan de scenery. Zo is men bezig om in de eerste bak de seinpalen te plaatsen, wat nu ook echt de indruk geeft dat er een treinbaan aan het ontstaan is.
Voor de HaV-baan wordt momenteel gekeken hoe deze gedigitaliseerd kan worden, zodat hier automatisch gereden kan worden.
Naast deze werkzaamheden vinden nog allerlei kleine veranderingen plaats aan de andere banen.